Conținut
Problemă cu transmisia automată Chrysler 200?
A învăța să conduci un vehicul nu este întotdeauna convenabil și de multe ori poate părea o soluție bună să alegi un Chrysler 200 automat, dacă este vorba de confort de bază sau ușurință în utilizare, acest tip de transmisie devine din ce în ce mai predominant. Cu toate acestea, deși ar putea părea o soluție perfectă, este posibil să existe și complicații cu cutiile de viteze automate ale lui Chrysler 200 . Acesta este exact subiectul conținutului nostru. Mai întâi, vă vom arăta pe scurt diferitele tipuri de cutii de viteze automate, apoi, într-un al doilea pas, care complicații pe care le puteți întâlni cu cutia de viteze a lui Chrysler 200 și, în sfârșit, cum să le rezolvi.
Tipul diferit de cutie de viteze automată a unui Chrysler 200
.
Cutiile de viteze au avantajul de a fi cunoscute ca fiind solide, deoarece nu trebuie să folosiți pedala de ambreiaj și totul este manipulat electronic și mecanic, nu va exista uzură prematură a ambreiajului sau a altor componente care ar putea fi puse la încercare de către abuz din partea ta.
Cu toate acestea, în funcție de tipul de transmisie automată cu care este echipat Chrysler 200 dvs., veți avea mai mult sau mai puțină fiabilitate, vi le vom prezenta acum:
- Cutie de viteze automată clasică: Va folosi un convertor de cuplu, care va controla schimbările de viteză, este cea mai veche tehnologie, a evoluat destul de mult în ultimele decenii (mai multe trepte și o mai bună gestionare a schimburilor de viteze).
- Cutie de viteze automată robotizată: Aceasta este o cutie de viteze manuală cu un sistem robotizat care va înlocui acțiunea șoferului. Acest tip de cutie de viteze este din ce în ce mai puțin generală, deoarece se crede că sunt foarte lente. De asemenea, simțim adesea o cuplare în timpul decelerației.
- Transmisia automată cu dublu ambreiaj: Aceasta este cea mai bună transmisie automată, funcționează pe același principiu ca transmisia robotizată, dar datorită ambreiajului său dublu, nu veți mai avea complicații cu viteze mici sau consum crescut de combustibil. Ele sunt adesea montate pe modele de lux.
- Cutie automată variabilă continuu: Este același concept ca la un scuter, un variator va veni să controleze diferențele dintre accelerație și viteza motorului, acestea sunt deosebit de lente și adesea nu răspund în timpul fazelor de accelerare ale lui Chrysler 200.
.
Am complicații cu transmisia automată a Chrysler-ului meu 200
Începem acum partea care vă atrage cel mai mult în acest articol, care sunt complicațiile pe care le puteți întâlni cu transmisia automată a Chrysler-ului dvs. 200? După cum sa dezvăluit mai sus, în general, acestea sunt mai fiabile decât transmisiile manuale, totuși, iată principalele complicații pe care le puteți întâlni:
- După cum s-a descris mai devreme, indiferent de tipul de cutie de viteze automată, acestea sunt adesea cunoscute ca fiind lente și au inerție atunci când accelerează. Cu toate acestea, acest fenomen este conceput să se întâmple exact când mașina este pornită, nu atunci când este lansată. Dacă se simte că se întâmplă tot timpul, ambreiajul sau convertorul este aproape sigur mort.
- Am impresia că o treaptă de viteză din transmisia automată a lui Chrysler 200 nu se mai schimbă și nu sare: Dacă ai impresia că treptele tale nu se mai schimbă sau nu sar adesea pe Chrysler-ul tău 200, există o piesă care cu siguranță este de vină pentru această defecțiune. Evident, solenoidul care funcționează ca un „comutator” pentru a cupla treptele nu trebuie să funcționeze eficient, a doua opțiune, un senzor de turație sau de turație a unității motorului poate fi defect și să trimită informații greșite la cutia de viteze.
- Dacă simțiți că vin picături de la cutia de viteze automată a lui Chrysler 200: Dacă simți un ambreiaj când urci sau când încetinești, fie uleiul tău este prea vechi și care nu unge mai adecvat toate mecanismele cutiei de viteze, fie un senzor care dă informații proaste.
.
- Transmisia automată a lui Chrysler 200 are scurgeri: În cele din urmă, dacă transmisia automată a lui Chrysler 200 are scurgeri, cel mai probabil unul dintre sigiliile tale spion este prea uzat.
Cum repar complicațiile transmisiei automate la un Chrysler 200?
Și, în sfârșit, vom încerca să vă oferim metode de a remedia complicațiile transmisiei automate la Chrysler 200 . Găsiți-le mai jos:
- Scurgere de ulei pe cutia de viteze automată a unui Chrysler 200: Găsiți originea scurgerii și înlocuiți garnitura în cauză, efectuați-o de un specialist, deschiderea unei cutii de viteze nu este ușoară. Te va costa cateva sute de euro, mai ales pentru manopera. Nu vă gândiți de două ori să citiți conținutul nostru despre scurgerile de ulei din cutia de viteze la Chrysler 200.
- Problema senzorului: Indiferent ce senzor este implicat, o înlocuire este singurul remediu, senzorii nu se repara singuri, ar trebui sa socoti de la 100 la cateva sute de euro in functie de dificultatea de acces la cel care te priveste.
- Cuplaje: Dacă aveți complicații cu cuplajele de pe Chrysler 200, va trebui doar să faceți o schimbare completă a cutiei de viteze pentru a câștiga confort și a vă păstra vitezele.
- Cutia de viteze automată a lui Chrysler 200 alunecă: În acest caz, cu siguranță aveți un disc de ambreiaj mort, va trebui să schimbați ambreiajul, iar la unele modele nu îl veți putea schimba fără a face un schimb standard al cutie de viteze, fiți pregătit să cheltuiți mai mult de o mie de euro.
Există și alte complicații ale transmisiei automate pe Chrysler 200, precum probleme electronice sau complicații de presiune, dar în această listă sunt enumerate principalele, indiferent de motiv, pentru astfel de mecanisme dificile. Odată ce simțiți o problemă la acest nivel, vă recomandăm să mergeți rapid la mecanic.
Pentru a găsi mai multe sfaturi despre Chrysler 200, aruncați o privire la categoria Chrysler 200.