0 produse0,00 lei

Niciun produs în coș.

Garanție și retur

Atenție!

Nu beneficiază de garanție decât produsele montate în service autorizat RAR.

Nu se pot returna produsele care prezintă urme de montaj.

Atenție!

 În cazul compresoarelor de aer condiționat – la montarea acestora se recomandă înlocuirea radiatorului, a filtrului uscător, a supapei de expansiune precum și curățarea instalației de aer condiționat și uscarea acesteia cu azot!

Garanția

Toate produsele AZCar.ro beneficiază de garanție și factură, cele două sunt disponibile atât pe site cât și pe email.

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 și cu OG 21/1992(r2) și completată privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Pentru a beneficia de garanție, trebuie să montați piesele într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto și să păstrați factura de montaj.

În termenul de garanție, se asigură garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Termenul maxim de remediere a garanției este de 15 zile calendaristice.

Garanția va fi acordată după cum urmează:

Toate produsele au perioadă de garanție de 24 luni (cu excepția uzurii normale), calculat de la dată cumpărării, cu excepția produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni (becuri – 3 luni, ștergătoare parbriz – 6 luni, scule de mână – 12 luni).

Pentru a iniția procedura de trimitere în garanție a unei piese, este nevoie să aduceți sau să trimiteți:

  1. Piesa deteriorată ce nu trebuie urme de lovituri, crăpături sau spărturi, în starea în care a fost demontată, și să nu prezinte urme de solvenți de curățare.
  2. Copie după certificatul de înmatriculare al mașinii (talonul mașinii), pe care a fost montată piesa.
  3. Copii după factură, deviz, bon fiscal și autorizație RAR, pentru tipul de manoperă executat. Toate acestea reprezentând dovada montării piesei într-un service autorizat RAR.
  4. Notă de constatare a defecțiunii, însoțită de un test de diagnoză, făcut într-un service autorizat RAR pentru tipul de manoperă executat. Pentru piese de schimb de origine, procedura de acordare a garanției este specifică fiecărui producător, fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer, pentru emitere notei de constare.

Din motive de siguranță, piesele pentru sistemele de frânare și sistemele de suspensie se comercializează doar la set de 2 bucăți ( discurile de frână, tamburii de frână, amortizoare și acuri).

Pentru garanția compresoarelor de aer condiționat, este obligatoriu să trimiteți și copia facturii de achiziție și montaj a radiatorului AC, filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că toate cele prezentate mai sus, au fost montate, iar instalația de AC, a fost curățată și ulterior uscată cu azot.

NOTĂ

În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placă+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la rulment).

Pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate menționate în certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator.

Pentru piese de schimb de origine ale grupului Volkswagen Group, procedura de acordare a garanției este specifică, fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesă la cel mai apropiat dealer al grupului; garanția fiind preluată de rețeaua grupului

Nu veți beneficia de garanție dacă:

  • Automobilul a fost folosit în: taximetrie, raliuri, competiții sportive, etc.


Returul

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Înainte de încheierea celor 14 zile, consumatorului i se recomandă să informeze www.azcar.ro în scris la adresa vanzari@azcar.ro cu privire la decizia de retur.


– Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

– Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplică doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.


În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuită și ulterior sunt returnate parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vânzătorului (ex.achiziționare produse pe propria răspundere, fără a pune la dispoziției vânzătorului date despre mașină (inclusiv serie de șasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat către vânzător,  modificări aduse mașinii față de varianta de construcție și care nu sunt aduse la cunoștință vânzătorului), taxa de livrare acordată inițial cu titlu gratuit, este suportată de client.

Returul se va face prin aceeași metodă prin care au fost livrate produsele, la adresa: Strada Principală, nr. 420B, Leordeni, jud. Argeș.

Returul trebuie trimis fără ramburs, deoarece acesta se va face în contul dumneavoastră după verificarea piesei/pieselor returului.

Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător pentru livrare pentru a nu deteriora piesa/piesele.

Produsele trebuie trimise în ambalajul original.

Nu se acceptă returul dacă:

  • Nu se află în ambalajul original
  • Prezintă urme de uzură sau montaj, vopsire, sudură, etc.
  • Lipsesc accesorii sau alte piese care au venit împreună cu produsul pe care doriți să-l returnați
  • Au ambalajul deteriorat
  • Sunt piese de origine (OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata în avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
  • Sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afară spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.